October 08, 2012

unfinished story
































26 comments:

  1. opowiadasz przepiekne historie. piekne i bolesne zarazem.

    ReplyDelete
  2. widzę po ręce, że cięcia praktykujesz nie tylko do zdjęć.
    przesyłam dobre życzenia zza zasłony
    Q

    ReplyDelete
  3. Zakochałam się w Twoich zdjęciach, historiach, emocjach. Jak dobrze, że istnieją tacy wrażliwi i uzdolnieni ludzie, którzy chcą dzielić się z innymi swoją sztuką.

    ReplyDelete
  4. Leżę, zniszczyłaś mnie tymi zdjęciami, są genialne.

    ReplyDelete
  5. wow, very powerful. really good!

    ReplyDelete
  6. Jeszcze nikt nigdy tak bardzo mną nie poruszył..I nikt nigdy tak nie opowiedział obrazami historii.. prawdziwej historii...

    ReplyDelete
  7. Oh my god, this is just so beautiful I don't know what to think.

    ReplyDelete
  8. wow. this is your best blogpost ever. i'm speechless.

    ReplyDelete
  9. Cię kręcę! Zawsze lubiłam Twoje fotografie, ale tą serią przeszłaś samą siebie. Dziwnie siedziało mi się z otwartą gębą przed monitorem. Wierzę, patrząc na te obrazy, że są ludzie, którzy nie uciekają przed przekazem, że sztampowość nie dotyczy wszystkich.
    I nie przerażaj się tym, że obok Sartre'a, dla mnie, jesteś tuż obok (bo tak właśnie jest!). Mimo że wpadam w dołka w dołek oglądając to Wszystko, to potrafię siedzieć i płakać, równocześnie ciesząc się, że jest ktoś taki jak Laura, która tworzy cuda.
    Jesteś najlepsza!

    PS. Kiedy jakaś wystawa w Krakowie?

    ReplyDelete
  10. this is so powerful, I started to cry

    ReplyDelete
  11. Zjawiskowe, Lauro.

    M.

    ReplyDelete
  12. son muy artísticas, suaves, frías, pero bonitas. ^^..un beso.

    ReplyDelete
  13. Każdy Twój post jest zaskakujący, zdjęcia są tak realne, że aż zapierają dech. Wszystkiego dobrego Lauro, dużo weny! dobrej nocy x

    ReplyDelete
  14. Nikt tak pieknie jak ty nie ujalby tak trudnego i bolesnego tematu w zdjecia. Jestes dla mnie geniuszem.

    ReplyDelete
  15. Byłaś "w związku" z księdzem?

    ReplyDelete
  16. Wybacz to pytanie, ale myślałam, że byłaś z twoim R. od liceum :)

    ReplyDelete
  17. Oh I know this story from the inside, never ends well and yet I would repeat and repeat and repeat...You show it so well I am touched to the quick...jim

    ReplyDelete
  18. Oh I know this story from the inside, never ends well and yet I would repeat and repeat and repeat...You show it so well I am touched to the quick...jim

    ReplyDelete
  19. I know this story, from the inside, over and over and over again...you show it so well I am touched once again to the quick

    ReplyDelete
  20. Marek TomaszewskiTuesday, 09 October, 2012

    Nie spotkałem się z lepszym polskim fotografem. Jesteś bezsprzecznie najcenniejszą polską artystką. Życzę sukcesów.

    ReplyDelete
  21. This story is old, but photography can make each one new, making an incredible impact.


    Your work is amazing.

    ReplyDelete
  22. Twoje zdjęcia są przepełnione bolesną niesamowitością. Nie sądziłam, że obrazy mogą opowiadać tak emocjonalne i pełne historie. Jesteś niesamowicie utalentowana i cudownie wrażliwa. Kocham Twoje zdjęcia. Sama trochę fotografuję i jesteś jedną z moich największych inspiracji. Twoje spojrzenie na świat napełnia mnie uczuciami, które chciałabym utrzymać w swoim sercu na zawsze. Dziękuję.

    ReplyDelete
  23. mocne.. Swietnie sfotografowane.. nie wiem jak ty to robisz.. ale robisz to genialnie

    ReplyDelete